BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 8, 2009

Dah xleh makan seafood...

Seafood…ala, sedapnya.. tp sayang aku dah xleh nak makan seafood banyak2 lg. Ckit2 leh la, amik berkat..hehehe.. sebelum ni bleh jer makan tp pas ari ahad 2 aku dah kena kurangkn 1 makanan kegemaran..huhuhu..

Ari ahad kuar g shopping kat Giant Batu Caves, kebetulan masa 2 dah tengahari n perut pun dah mula menyanyi.. pas shopping singgah makan jap n ari 2 lak rasa nak makan nasi goreng seafood, mmg sedap la kn n lauk pun banyak.. makan nasi xla banyak pun, sekadar alas perut jer coz pas2 nak g umah terbuka lak..pas seharian beraya, mlm 2 aku perasan ade bintik2 merah kat badan.. ckit jer ms 2 n aku pun bt xth jer la..myb kna gigit nyamuk kot coz aku pun alergik nyamuk..

Al-kisah pg isnin 2 cam biasa aku bangun nk g keje n terkejut tgk bintik2 merah 2 makin banyak, ni dah sah aku alergik makanan tp aku xsyak seafood coz ari ahad 2 aku makan mcm2 kn..gatal2 pun dah mula terasa.. masa 2 aku paling takut klu2 bintik 2 sampai kat muka..klu ade la confirm aku xg keje tp nasib baik la xde.. kat ofis tanya akak2 n diorang bgtau yg aku mmg alergik makanan..pg 2 aku mmg nk g klinik tp pas dengar kna cucuk jarum, semangat nk g klinik 2 terus hilang.. ‘penakut ckit ngan jarum2 ni’..kul 10 lebih, aku tengok cm makin banyak. Ni mmg dah kena g klinik la kn..

G klinik kat present 9 ngan kak ct n doktor cakap alergik seafood n bt sementara waktu ni xnak aku makan seafood..skang bintik2 dah hilang.. sooo…. Kt enjoy..hehehehe.. bleh la makan tp ckit2 la..

0 comments: